Історія знаменитих жовтих черевиків

 
 
 
В 1902 році в Одесі в сім'ї шевців народився маленький Натан Шварц. Родина емігрувала до США незадовго до Першої світової. Уже в 16 років Натан працював підмайстром в шевській майстерні. Однак амбітного Шварца такий стан справ не влаштовував, він мріяв про власний бізнес. Його праця і наполегливість були винагороджені. У 1952 році він придбав акції компанії, яка нікому не була відома, Abington Shoe Company.
 
Справи компанії йшли непогано, проте справжній прорив у розвитку трапився в 1965 році, коли у виробництві взуття Шварц застосував передову технологію - з'єднання шкіряного верху взуття та гумової підошви безшовним способом, який забезпечував повну водонепроникність черевика. Ще кілька років було витрачено на те, щоб зробити взуття практично бездоганним і однозначно унікальним, в якому поєднувалося все: водонепроникність, шви, прошиті нейлоновими нитками, металева фурнітура. І нарешті світ побачив знамениті жовті шкіряні черевики Timberland.
 
У зв'язку з активним зростанням популярності взуття, в 1978 році компанію вирішено було перейменувати в Timberland Company. Тоді ж був придуманий логотип компанії, настільки впізнаваний тепер у всьому світі. Продукція придбала широку популярність, і не тільки у США, але й у Європі, особливо в Італії. Першим дистриб'ютором взуття в Європі став якийсь італійський підприємець Джузеппе Веронесі, який в 1979 році закупив велику партію взуття і через рік повернувся за новою ще більшої партією. Продаж черевиків в Італії супроводжувався широкомасштабною рекламною акцією, що ще більше відбилося на популяризації бренду в Європі.
 
Не збираючись зупинятися на досягнутому, через десять років, в 1988 році, компанія починає випуск одягу. Спочатку це були тільки чоловічі колекції, проте через деякий час компанія Шварца налагодила виробництво жіночого одягу, а ще через пару років - дитячого взуття, а потім і одягу. У 1999 році була створена нова марка Timberland PRO - робоче взуття для людей різних професій, що поєднує в собі новітні технології і володіє підвищеною зносостійкістю.
 
 
На сьогоднішній момент   число шанувальників бренду продовжує неухильно зростати. Бренд отримав світове визнання завдяки високій якості продукції,   надійності та постійному вдосконаленню. Це взуття для людей, які мають свій стиль, що цінують комфорт і якість.
 
Жотвті черевики стали настільки популярними у всьому світі, що багато фабрик у різних країнах почали випускати подібні моделі.

Посмотреть все новости...